مهدی کرباسیان، معاون کل اسبق وزارت امور اقتصادی و دارایی در یادداشتی که از سوی سایت اقتصاد ایرانی منتشر شده نوشت:

سالها تجربه و حضور من درسمت های مختلف مدیریت اقتصادی از جمله وزارت امور اقتصادی ودارایی و عضویت در هیات مدیره یکی از بانک های خصوصی این فرصت رافراهم کرده که به چالش های موجود درسیستم بانکی که در بانک های خصوصی و دولتی تقریبا مشترکند بیشنهاداتی داشته باشم. پس از بروز سوءاستفاده بزرگ 2800 میلیارد تومانی در سیستم بانکی بسیاری از افراد و مقامات خواستار برخورد شدید با متخلفان این موضوع شدند به طوری که هم اکنون می بینیم جنبه قضایی وقهری موضوع برجنبه کارشناسی و تخصصی آن چیره شده است. اتفاقا نکته مهم همین جاست. چرا که بایستی بررسی دقیق و کارشناسی و تخصصی درباره ریشه های این اختلاس انجام گردد تا از خلال آن نواقص موجود درنظام حسابرسی، بازرسی و به ویژه ترکیب و مهندسی تصمیم گیری و توزیع قدرت درهیات مدیره بانکها در بروز این اختلاس آشکارشده و درصدد رفع آن برآئیم. این چنین است که می توان پیش بینی کرد اگرنواقص موجود در ساختار بانکها رفع نشود اختلاس های دیگری نیز درراه خواهند بود. لذا کارشناسان بانکی وظیفه دارند با کالبد شکافی نحوه بروز این سوءاستفاده و یافتن حفره های مشابه آن که هم اکنون در سیستم بانکی وجوددارند، راهکارهای مشخص اجرایی برای جلوگیری از تکرار موارد مشابه ارایه دهند. دراین

 

ادامه مطلب...


فاير تاير

Fire Tire

درخشش آتش در لاستيك شما !!!

100 % اورجينال

مناسب براي انواع اتومبيل ، موتور و دوچرخه

با فايرتاير به اتومبيل خود جلوه دهيد

با نور افشاني بي نظير

مناسب هر نوع رينگ و لاستيك

همه خيره جلوه بي نظير اتومبيل  شما خواهند شد!

با كمترين هزينه جلوه آتش را به موتور و دوچرخه خود دهيد!

اين محصول در بسته بندي 2 تاي عرضه شده است.

 

فایر تایر دارای سنسور حرکت هوشمند می باشد که نسبت به نمونه های بدون سنسور آن دارای مزیت هایی زیر می باشد

وقتی که چرخ شروع به حرکت می کند سنسور فعال شده و دستگاه روشن می شود
 

مناسب هر نوع رینگ و لاستیک

دوچرخه - ماشين - موتور

هر بسته حاوي 2 عدد LED مي باشد

این روش علاوه بر راحتی و زیبایی کار تا حدوده زیادی از مصرف اضافی باتری جلوگیری می کند

و دیگر نیازی به روشن و خاموش کردن هر کدام از آن ها نمی باشد

مناسب هر نوع رینگ و لاستیک

دوچرخه - ماشين - موتور

زیبائی و کیفیت همه را در یک خرید داشته باشید

» قیمت: 13,900 تومان



 

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: معافیت مالیاتی کارمندان و کارگران برای سال آینده بیش از 500 هزار تومان تعیین می شود.

علي عسكري با اشاره به همسان سازي معافيت مالياتي كارمندان و كارگران براي سال آينده، افزود: سقف معافيت مالياتي كارگران در سال جاري 482 هزار تومان بود كه طبق لايحه بودجه سال آينده كل كشور، اين رقم براي كارمندان و كارگران به بيش از 500 هزار تومان افزايش مي يابد.

وي در رابطه با افزايش پايه معافيت مالياتي پس از اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها، اظهارداشت: در قانون هدفمند كردن يارانه ها پيش بيني شده است كه پس از اجراي قانون، معافيت پايه مالياتي براي حقوق بگيران تعديل شود.




 

افراد بسیاری برای جلوگیری از چاقی به شیرین‌کننده‌های مصنوعی کم‌کالری روی آورده‌اند. اما به نظر نمی‌رسد که این شیرین‌کننده‌ها جایگزین سالم‌تری باشند،چراکه خودشان باعث چاقی و انواع بیماری‌ها می‌شوند.

بهنوش خرم‌روز: افرادی که از مصرف قند پرهیز می‌کنند،‌ دلیلشان این است که قند سرشار از کالری است و می‌تواند باعث چاقی شود. اما افرادی هم هستند که مدعی‌اند قند برای سلامتی مضر است،‌ نه فقط به این دلیل که شما را چاق می‌کند،‌ بلکه خودش ذاتا ماده‌ای خطرناک است که خیلی هم از این نظر به الکل و تنباکو بی‌شباهت نیست. به گفته این افراد، قند ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که تغییراتی هورمونی را به راه می‌اندازد که در نهایت میتواند به احتمال بالاتر بیماری‌های قلبی، سکته و دیابت نوع 2 منجر شود. 
البته هنوز این ادعا از نظر علمی کاملا تایید نشده است، ‌اما به گزارش وایرد، مطالعاتی که نشان می‌دهند ادعای خطرناک بودن ذاتی قند واقعیت دارد رو به افزایش است. پذیرش این نتایج اما ساده نیست. حتی افرادی که به قوانین مربوط به سلامت عمومی اهمیت می‌دهند،‌ احتمالا نمی‌توانند بپذیرند که با شیرینی‌ها درست مانند سیگار رفتار شود. احساس شما در این مورد چیست؟

اما اگر قند این‌قدر خطرناک است، گزینه‌های دیگر مانند شیرین‌کننده‌های مصنوعی می‌توانند مشکل را برطرف کنند؟ 

 

ادامه مطلب...


 


نبرد اپل و سامسونگ وارد مرحله حساسی شده است. بنابر گزارش مؤسسه مطالعاتی IDC،  انتشار آمار مالي سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ نشان مي‌دهد كه در سال گذشته سامسونگ 19.1 درصد از بازار و اپل هم 19 درصد از بازار را در اختیار داشته است. البته قطعاً این آمار و ارقام با عرضه چندین تلفن همراه هوشمند توسط سامسونگ وفروش آی‌فون 4s برای اپل دچار تغییراتی خواهد شد. 
روزنامه لوموند در این باره می‌نویسد: شرکت سامسونگ با عرضه کلکسیون Galaxy خود در سال ۲۰۱۱، فروشش را با جهشی جدی مواجه ساخت و با ۳۱۰ درصد رشد در درآمد‌ها موفق شد اچ تی سی، ریم و نوکیا را در طول یک سال گذشته پشت سر بگذارد. 


البته این فروش عالی به نفع گوگل هم بود، چرا که این تلفن‌های همراه هوشمند تحت اندروید به بازار عرضه شدند. 

البته اپل هم سال موفقی را پشت سر گذاشته است و رشد ۱۰۰ درصدی در فروش را تجربه کرده است. موفقیت اپل در فروش آی فون 4s در تعطیلات کریسمس بسیار قابل توجه بود. 

اما در مقابل فروش نوکیا حتی با وجود همکاری با مایکروسافت در بازار تلفن‌های همراه هوشمند همچنان سیر نزولی دارد. اگر چه 

ادامه مطلب...


آخرین مطالب